close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מדריך קנייה: איך קונים מכונת צילום משרדית

מערכת שורשח אייר, תשעה27/04/2015

מדריך זה מנסה לסייע לכם לבחור במכונת הצילום המתאימה ביותר לצרכי המשרד שלכם בהווה ולצפי שלכם לצרכים שיהיו בעתיד

תגיות:
מכונת צילום של קיוסרה
צילום: יח"צ חברת יזמקו
באופן כללי, כשאתם מחפשים מכונת צילום מומלץ מאוד לבדוק דברים בסיסיים כמו מהירות הצילום ואפילו משך הזמן שלוקח למכונת הצילום להתחיל לפעול לאחר הלחיצה על מתג ההדלקה. כך שלפני שאתם מתחילים לבדוק את מפרט המכונה, יש כמה צעדים פשוטים ששווה לנקוט בהם כדי לגלות איזו מכונה אתם צריכים ברמה הבסיסית ביותר, מבלי להתבלבל מכול התכונות והאביזרים המתקדמים שמתלווים היום למכונות הצילום העדכניות.

הצעד החשוב הראשון הוא להבין למה אתם בכלל זקוקים ברמה הבסיסית. עליכם לדעת מהו המינימום הנדרש ממכונת הצילום, שיאפשר לכם לבצע את העבודה באופן אופטימלי ולספק את פתרונות
ההדפסה
הדרושים לכם.

רבות ממכונות הצילום המשרדיות העדכניות הן גם מכשירים משולבים. המשמעות היא שהן כוללות התקנים נוספים שחוסכים מכם את הצורך לרכוש אותם בנפרד (סורק, פקס). האפשרות לשלוח פקס ברשת היא מאוד פופולרית בימינו וקל מאוד לשלוח ולקבל פקס ממכונת הצילום המשולבת. בנוסף, מכונת צילום משודרגת שמנצלת גם את האפשרות לסרוק במהירות גבוהה באמצעות סורק שמובנה בתוך מכונת הצילום עצמה, חוסכת מכם את הצורך לרכוש בנפרד גם סורק.

איזו מכונת צילום העסק שלכם צריך?
הדרישה הבסיסית ביותר במכונות צילום משרדיות היא מהירות הצילום וההדפסה. תכונה זו נקבעת לפי נפח ההדפסה והצילומים הקיים במשרד, בין אם מדובר בנפח הנוכחי או בנפח הצפוי בעתיד.

תכונה נוספת היא היכולת של מכונה אחת לשרת את כול עובדי המשרד. מכונת צילום משרדית שמאפשרת חיבור לרשת יכולה לשמש את כול צוות המשרד ולחסוך את הצורך במכונה נפרדת שמחוברת בנפרד לכול מחשבי העובדים.

מהו נפח הצילומים / ההדפסות החודשי של העסק?
מהירויות הצילום או ההדפסה נמדדות לפי דקה (מהירות ההדפסה היא: ppm –print per minute). הגורם העיקרי שקובע את הפרודוקטיביות, ובסופו של דבר את היעילות של עבודת המכונה, הוא מהירותה של מכונת הצילום.

מכונה איטית יותר אולי תעלה פחות, אבל התוצאה תהיה הארכת משך הזמן שנדרש להרצת הדפסות בודדות, כך שמכונת הצילום אולי לא תיתן מענה הולם לצרכים שלכם. צריך לקחת בחשבון גורם זה ולהתאים את מהירות המכונה לנפח ההדפסות החודשי הצפוי בעסק.

חשוב לזכור שמכונת צילום מהירה יותר תוכל להתמודד היטב עם:
נפח הדפסה גבוה.
שימוש על ידי אנשים רבים יותר.
זמנים שבהם נעשה שימוש שיא במכונה.
הגברת היעילות.
כדאי לכם להעריך את השימוש הנוכחי שלכם על ידי בדיקת כמה דברים: מספר הדפים בממוצע שמודפסים או מצולמים בחודש, האם אתם זקוקים יותר להדפסת דפים בגודל 4A או 3A, ומהי מידת השימוש שנעשה בהדפסות בשחור לבן וצבע.

קחו בחשבון הפעלה ארוכת טווח של המכונה ואל תשכחו לשקול גם את פוטנציאל הצמיחה של החברה שלכם בעתיד.
הוסף תגובה
מכונת צילום של קיוסרה
צילום: יח"צ חברת יזמקו
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה